KALİTE VE MÜŞTERİ POLİTİKAMIZ
Kalite ve müşteri politikası, bir şirketin ürün ve hizmet kalitesini sağlama, müşteri memnuniyetini artırma ve sürekli gelişim hedeflerini belirleyen yol haritasıdır. Şirketin iş yapma yöntemini, müşteri ilişkilerini ve üretim süreçlerini yönlendiren temel kuralları içeren bu ilkeler, bir organizasyonun hedeflerine ulaşmasında büyük rol oynar. Mekaline Alüminyum’un kalite ve müşteri politikaları şu ilkeleri kapsıyor:
- Müşteri memnuniyetini üst düzeyde tutar. Bunun için ürün veya hizmetlerini müşterinin beklentilerini karşılayacak kalite standartlara uygun sunuyor.
- Kalite yönetimini, müşterilerden gelen geri bildirimler ve performans ölçümlerini dikkate alarak devamlı iyileştiriyor.
- Tüm çalışanlarda kalite bilincini artırmak için peryodik eğitim ve gelişim programları düzenliyor.
- Ulusal ve uluslararası standartları takip ediyor ve bunlara uygun adımlar atıyor.
- Ürün ve hizmetlerin yasal gerekliliklere ve kalite standartlarına uygun olduğunu garanti ediyor.
- Müşteri memnuniyetini ölçmek için anketler, geri bildirim formları ve müşteri şikayet yönetim sistemleri gibi araçlar kullanılır.
- Müşteri memnuniyetini ölçmek için anketler, geri bildirim formları ve müşteri şikayet yönetim sistemleri gibi araçları kullanıyor.
- Müşterilerin her türlü istek ve taleplerini şirkete kolayca ulaşabilecekleri iletişim kanallarını açık tutuyor. Müşteri taleplerine hızlı yanıt verebilmek için online destek sistemleri, müşteri destek hatları ve sosyal medya gibi platformları kullanıyor.
- Mekaline Alüminyum, müşteri politikasının temelini oluşturan şeffaf ve açık iletişime büyük kıymet veriyor.
- Sürekli alışveriş yapmayı tanımayan “müşteri sadakatine” ciddi değer veriyor. Bunun için beklentileri fazlasıyla karşılıyor. Sadık müşterilerine yönelik ödül programları, özel teklifler ve kişiselleştirilmiş hizmetler sunuyor.